...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

1 Ιουλίου 2012

Κολυμπάν’ μες τον αέρα δέντρα



Κολυμπάν’ μες τον αέρα δέντρα
και μια μουσική
δένει μ’ αόρατα δεσμά το σύμπαν.

Πρώτη Ιουλίου-
μεσημέρι ολοστρόγγυλο.

Πού πατώ και δεν είμαι
του κόσμου ετούτου
και με τα οράματά μου
εξέχω
μισός απ’ τον πλανήτη-
μόνος
και με παράξενη ειμαρμένη;

Κλονίζονται οι αλήθειες μου
κι όπως πονάει το αίμα
αν σε κεντήσει κεντρί του σκορπιού
πρήζονται
και είναι επιφορτισμένες με ίασης
κόπο οι λέξεις μου..

Με το μολύβι χαράσσω:
    Ένα ή δύο πουλιά
που επιβαρύνθηκαν
καλοκαίρι και είναι
όπως να πετούν
πάνω απ’ τα τείχη
τα αρχαία της Τίρυνθας..

                                                                        1.7.2012


2 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Εξέχεις με τα οράματα όταν πρεσβεύεις
αλήθειες που πονούν...
Κι εκείνη η μουσική που δένει το σύμπαν, απαλύνει την παράξενη ειμαρμένη και οδηγεί το μολύβι να ζωγραφίζει ομορφιές λόγου που ανακουφίζουν τα δύσκολα της εποχής !!
Καλό μήνα υπέροχε Ποιητή !!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλό μήνα Δέσποινα!
Είδες ότι πάντα υπάρχουν πιο δύσκολα δίπλα μας και πιο δύσκολα ακόμα..
(μιλώ για το παιδί με την μηχανή που σκοτώθηκε..)
Ας ελπίζουμε πάντα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου