...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Ιουλίου 2012

Μάθετε λέω να μην μυρίζεται υποταγή..


Σημαντικά ασήμαντος είμαι λοιπόν, σημαντικά.
Μόνο που το καταλαβαίνω εγκαίρως
και αλλάζω ρότα
ψιθυρίζοντας
στίχους του Ομήρου.
Βότσαλο στιλπνό, αέρα γουστόζικε-
Η στιχομυθία των πραγμάτων που αγάπησα
είναι πολυφωνική μαργαρίτα
που κρατά όλα τα μυστικά τα δύσκολα του Έρωτα.
Βρήκα τα σύμβολά μου μέσα στην ελληνική ψυχή
και στου ήλιου το μεθύσι ακόμα.
Με εγκαρδιώνουν οι επιθυμίες μου
κι ο μέρμηγκας στοχασμός μου αποταμιεύει
στίχους για ένα δύσβατο χειμώνα.
Αν σας στερούν το φως
τρίξτε τα δόντια
όπως θα έκανε λέων ελεύθερος.
Μάθετε λέω να μην μυρίζεται υποταγή..

                   18.7.2012

4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Άγνωστε μου φίλε,
Τα παρακάτω είναι μια προειδοποίηση για να σε προστατεύσω από έναν επικίνδυνο τύπο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και κάνει απίθανα θαύματα δαμάζοντας γράμματα και λέξεις την ΕΛληνικής γλώσσας. Τον λένε Στρατή!
Πρόσεχε άγνωστε φίλε.
Σου παραθέτω παρακάτω ένα ελάχιστο δείγμα των πράξεών του αυτού του κυρίου!

"Μια επιδεικτική οικονομία δυνάμεων της βροχής κι από κάθε σταγόνα ξεπηδούν μικρά υδάτινα αγάλματα."

Το παραπάνω το διάβασα σε μια ποιητική συλλογή του τύπου ο οποίος μου σπάει τα νεύρα με κάθε σελίδα που γυρίζω.
Την έχει δε ονομάσει την συλλογή του ΠΟΙΗΜΑΤΑ Β. Και το κακό είναι ότι έχω στα χέρια μου και τα ΠΟΙΗΜΤΑ Γ.
Αν τύχει και τον συναντήσεις Άγνωστε φίλε απόφυγέ τον γιατί ο άνθρωπός είναι από κείνους τους τύπους που πιάνουν μια λέξη και την μετατρέπουν σε χρυσάφι. Σκέτη παρανομία δηλαδή.
Και που να διαβάσεις το "ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ" που έγραψε στην ίδια συλλογή! Άστα φίλε μου. Μακριά από επικινδύνους λεξοδαμαστές!
Αυτά για τώρα. Αλλά θα επανέλθω!
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Χριστόφορε να είσαι καλά για την προειδοποίηση γιατί σ αυτούς τους δύσκολους καιρούς
είναι "παράνομο" όπως είπες ένας άνθρωπος να κουβαλάει τόσο χρυσάφι..
Μάλλον καμουφλάρεται πίσω από την έννοια του "απλού" αλλά εμείς έξυπνοι δεν πέφτουμε στην παγίδα !!!
Καλό βράδυ !!!!!!! :-))

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ



Κι άντε τώρα να σε αντιμετωπίσω.
Που βγαίνεις με γκόλ από τα αποδυτήρια.
Πω πω παιδάκι μου τι είσαι εσύ!
Με τσάκισες και με παρουσίασες σαν επικίνδυνο τόσο που όποιος με διαβάζει έστω και λίγο θα απομακρυνθεί.
Μοναδική άμυνα μου να παραθέσω το ποίημα που αναφέρεις για να δει ο κόσμος ότι είμαι αθώος.
Όπως και να χει είσαι ένας μοναδικός τύπος που ακτινοβολείς χιούμορ και αυτό το εισέπραξα κι από την συνάντησή μας.
Φαντάζομαι αν είχαμε απεριόριστο χρόνο η συναναστροφή μαζί σου θα ήταν ένα ευεργέτημα για μένα.
·Σε πάω· βρε παιδί μου- πώς το λένε;
Σι καν’ πουλύ κέφ!
Ευχαριστώ φίλε για τα καλά κακά σου λόγια!
Καλό απόγευμα να έχεις!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μπράβο βρε Δέσποινα! Κι εσύ συμπαρατάσσεσαι με τον Χριστόφορο;
Αυτός θα με βγάλει βαρυποινίτη σε λίγο.
Άντε τώρα μην τα ψάλω και στους δυο σας..
Έχετε χάρη που σας αγαπώ!
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου