...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Αυγούστου 2012

Εκ των έσω αναγνώθομαι καλύτερα



Εκ των έσω αναγνώθομαι καλύτερα
και με την σιγουριά που δίνει
στα χέρια μου μια λάμα από μαχαίρι.

Κοίτα που βιάζω τα ρήματα κι όμως εκείνα δεν μου απιστούνε!

Δίνω την παθητική τους συντέλεια
και η ενεργητική τους με δέχεται
να με τον τρόπο μου τα γονιμοποιώ.

Αυθαιρετώ κοιμώμενος κάτω
απ’ έναν ουρανό γεμάτο άστρα.
Πού να το καταλάβουν οι φιλολογούντες!

Αν δεν ζυμώσεις παραπλεύρως με την κυρά-Δέσποινα
πού να το μάθεις τι σημαίνει Παναγία…

2 σχόλια:

Βελησσαρίου Χρυσούλα είπε...

Πάλι το μετάνιωσα, που γράφω σχόλιο, αλλά αυτό το ποίημα ήταν ασυνήθιστο , σύντομο, παθιάρικο, διφορούμενο αλλά κεντραρισμένο και εύστοχο. Τουτέστιν μου άρεσε πολύ.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κοίτα συντονισμός!
Σ' ευχαριοστώ πολύ για το απρόσμενο θάρρος σου!
Καλά ξημερώματα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου