...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Σεπτεμβρίου 2012

Μία εικόνα ζωγραφίζω


Χρόνου αορίστου και ίσως
Ανασκευάζοντας κατηγορίες που αποδόθηκαν
Στα αθώα πουλιά
                                Μία εικόνα ζωγραφίζω
                                Που χρώματά της όμοια υπάρχουν
                                Μόνο στην δύση που μοιράζεται
                                την θλίψη μου
                                Προτού να οργανώσει επαναστάσεις το φεγγάρι.

Πάντως Σεπτέμβριος
Και ο Θεός ορατός
Συνομιλώ μαζί του σαν πριν να πεθάνω
Αφήνοντας των λόγων μου μια μακρινή ηχώ
Να πλανιέται μετέωρη
πάνω απ’ όλα 
μέσα σε όλα.

                       Ψαχουλεύοντας μες σε μυστήρια πράγματα
                        Κι ας ποτέ δεν είχα χαΐρι
                        Ζυγίζω την μοναξιά και την μετρώ σαν νόμισμα
                        Που τίποτα μ’ αυτό δεν αγοράζεις.

Κυανή νύχτα
Και αστεράκι ολοστρόγγυλο
Γελώ με την καρδιά μου
Σπουργιτάκι ανέμελο
παίξε μαζί μου
ας τραγουδήσουμε απόψε
χαρά των ουρανών!


2 σχόλια:

doris.diamond είπε...

Κι όμως με τη μοναξιά αγοράζουμε τους έρωτες σαν εισαγόμενα προιόντα που ρισκάρουμε για την ποιότητα τους..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα Θοδωρούλα

πάντα στον έρωτα ρισκάρουμε, λες αλήθεια

αλλά αυτό είναι και το ωραίο του

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου