...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Οκτωβρίου 2012

Συντρέχουν ελληνικά μελτέμια σ’ όλο το κουρασμένο κορμάκι μου.






Ξένες λέξεις, ξένες φωνές, αλλότρια ήθη
κι εγώ που πάντα ξέρω πόσο είναι κρυπτικός
αυτός ο λόγος που υιοθέτησα
για να με πάει στον έσω κόσμο μου…

Ο νους μου είναι ένας μαέστρος που συντονίζει όλα τα βιολιά μιας σκεπτικής θύελλας.

Συντρέχουν ελληνικά μελτέμια σ’ όλο το κουρασμένο κορμάκι μου.

Φίλοι που μια μέρα θα μ’ αγαπήσετε και θα πιστέψετε αυτά που λέω
              ακούστε με σαν να μην έχετε άλλο από μιας ώρας ζωή-

Κάτι όπως να είναι προκαθορισμένος για εσάς ένας έντιμος θάνατος-

Ακούστε με όπως ενός λουλουδιού το άρωμα που σκορπά και ταχύτατα δρέπει του φωτός μια παλιγγενεσία

Απόκρυφα σκέπτομαι και απόκρυφα τότε μιλάω

Τότε που οι συγκινήσεις μου είναι αιμάσσουσα πληγή που το κορμί του πάθους θα νικήσουν…

                                                                       2012


2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

"Συντρέχουν ελληνικά μελτέμια σ’ όλο το κουρασμένο κορμάκι μου."
Φίλε μου αλήθεια τρόμαξα με τα ωράρια σου! Και θαύμασα ταυτόχρονα πως ενώ το "κουρασμένο σου κορμάκι" ταλαιπωρείται το πνέυμα σου μεγαλουργεί.
Ίσώς αυτή είναι η εξήγηση της αντοχής σου σε τόση καταπόνηση.
Πάντως Πρόσεχε τον εαυτό σου Στρατή!
Ξέρω είναι δύσκολοι οι καιροί. Σύμφωνοι. Αλλά Στρατής υπάρχει μόνο ένας!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Χριστόφορε
Δύσκολοι καιροί όπως είπες.
Θέλουν να έχουμε ακρίβεια Ελβετίας και μισθούς μεσαίωνα.
Από την άλλη γίναμε κι εμείς μαλθακοί. Δεν αντιδρούμε σε τίποτα. Επαναστατικότητα μηδέν.
Να δούμε που θα πάει λοιπόν.
Αναζητούμε νέες σταθερές και άλλες ισορροπίες.
Η αντοχή μου που λες έχει να κάνει με την αγάπη μου σε κείνα που με καθορίζουν. Αυτά με κρατάνε. Με φωτοδοτούν.
Και χαίρομαι που επικοινωνώ μαζί σου σε μήκη κύματος που αποπνέουν υγιή ανθρωπιά.
Καλό σου βράδυ!






Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου