...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

9 Οκτωβρίου 2012

Έλα κοντά μου λυρικά σαν πεταλούδα



                                                                                       Έργο της Μελίνας nameliarte

Έρχομαι από σχήματα απουσίας
Από μουσικές χωρίς νότες
από δρόμους του πουθενά-
Η ποίηση μου είναι ένα γυλιό που έχει
όλα μου τα υπάρχοντα-
Λείπω απ’ όλα λείπω για να λείπω
Και υποφέρω επιδέξια την μοναξιά.
Χτυπώ τα πλήκτρα και το χάσμα γεφυρώνεται
Από την θεατή στον τραγωδό από
Εσένα σε μένα από
Τον αναγνώστη στον ποιητή
της γης, Από τον ιερωμένο της σκέψης
στον θύτη της γνώσης από
Τον καταφατικό στον πράγματι αντιρρησία
Που αναφλέγει όλα τα λεχθέντα.
Έρχομαι από παρόντα χρόνο που ζηλεύει τον μέλλοντα
Έρχομαι από την εισαγγελία των νεφών
Έρχομαι από την εφηβεία των πάντων.
Κι είμαι πρωτότυπο φιρμάνι που το ακολουθείς
γιατί σε πείθει η αλήθεια του.
Έρχομαι από μια δύναμη ψυχής
που αν την έχεις
σου τσιρίζουν φωνήεντα
σαν μες τα χέρια σου ωδικά πουλιά.

Επικοινώνησε μαζί μου μες απ' τον έρωτα φωτιάς
Έλα κοντά μου λυρικά σαν πεταλούδα
Άσε το αχρείο γύρω σου να ασχημονεί
Και όταν έρθει η ώρα
τιμώρησε!

Διερμηνείες που αχούν κλέος ποιητικό
Τα λόγια σου τα λόγια μου
Και γράφω γράφω γράφω
με μανία- ώσπου
Να αδειάσει αυτή η ψυχή
Από σκέψεις κι αισθήματα.

Κρατώ εξήγηση που μου διαμηνύει η αλήθεια
Δύσπιστος είμαι
για πολλά
Πιθανόν μια μέρα για όλα να αμφέβαλα.

Να που όταν οι μέρες μ’ αφοπλίσουν
Τα μάτια μου ξέρω πως θα κοιτάζουν
Αλλιώς του κόσμου τα όμορφα!

9.10.2012

4 σχόλια:

nameliart είπε...

Στρατή, μου δίνεις πολύ μεγάλη χαρά που συνοδεύεις αυτό το υπέροχο ποίημα με μιά ζωγραφιά μου! Θεωρώ τη σελίδα σου τιμητική θέση για το έργο μου!
Σ' ευχαριστώ πολύ, γιατί
"Έρχεσαι από την εφηβεία των πάντων"
μεταφέροντας τα πολύτιμα δώρα της...

Unknown είπε...

καλημέρα Στρατή-)))
χαίρομαι που ανάρτησες τον όμορφο πεταλουδένιο πίνακα της Μελίνας-)))
Το ποίημά σου...ε...όπως πάντα..μελετημένο ...με πολύ νόημα-)))
εύγε και στους 2 σας
τα φιλιά μου

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Μελίνα
Εγώ σ’ ευχαριστώ γιατί άγγιξες μια χορδή μου. Ο πίνακάς σου συνέπεσε εμπνευστικά με την σκέψη μου εκείνης της ώρας.
Και μ’ αρέσουν τέτοιες συμπτώσεις.
Καλό βράδυ με χαρά!






ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Χρύσα
Να είσαι καλά και σ’ ευχαριστώ που με τιμάς με την ανάγνωσή σου.
Χαίρομαι να με διαβάζουν τέτοιοι άνθρωποι.
Η Μελίνα μας είναι πολύτιμη- το ξέρω.
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου