...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Νοεμβρίου 2012

Στα χέρια μου είσαι αφρός





Τα χέρια μου αγγίζουν απαλά την τρυφερή κοιλιά σου.
Το στήθος σου από πόθο χαράζει και φλέγεται.
Η νύχτα σ’ αγκαλιάζει σαν ένα δέντρο που νύσταξε στην επαρχία της επιθυμίας.
Ο δρόμος είναι το φιλί, ο τρόπος είναι ο έρωτας.
Χάνομαι εντός σου βότσαλο στον φλοίσβο που με την χαρά του παίζει.
Κι όπως ανάμεσα στα παλεμένα σεντόνια σε έχω
Στα χέρια μου είσαι αφρός και σάρκα αιθέρια και άρτος
Που μοσχοβολά τριανταφυλλένια ανάσα και πάθος..

2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

"Στα χέρια μου είσαι αφρός και σάρκα αιθέρια και άρτος"


Τι είναι ο έρωτας παραπάνω από ένα ζεστό άρτο σε χέρια τίμια και αξιοπρεπή που έχουν το χάρισμα της δίκαιης μοιρασιάς

Πολύ ωραίο το πλησίασμα σου
φιλί

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ελένη μου ο έρωτας είναι παθοσυσσωρευτής που μας εξιτάρει ωραία και ένδοξα!
Φιλί!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου