...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Δεκεμβρίου 2012

Κερδίζω την ζωή μου ξυλουργώντας την αλήθεια των πραγμάτων.



Κερδίζω την ζωή μου ξυλουργώντας αλήθεια πραγμάτων. 
Είμαι κατάφαση στο φως. Αφήνω λογική ηλιαχτίδας να πλέει πάνω στο κούτελο της γης και εναντιώνομαι στην πλαστή όψη του κόσμου.  Κρασί δυνατό σαν αίμα μετάληψης τρέμει μες την νύχτα κι η παρέα δονεί με καρδιά και αισθήματα την αίθουσα που από καπνούς τσιγάρων αφήνει το ντουμάνι της να εκβάλει έξω από το μισάνοιχτο παράθυρο και να στρατεύσει προς την σκοτεινιά του ουρανού. Η αλληλουχία των άστρων φλέγεται. Στο πέτσινο θηκάρι μου κοιμάται το μαχαίρι φιλοσοφικό. Αν σκοτώσω την ώρα μου μες τα μεσάνυχτα, θα μείνει μία προσευχή που κάνει ένας νομοταγής που ονειρεύτηκε της φαντασίας αναρχία..

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου