...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

12 Ιανουαρίου 2013

ΕΡΩΤΙΚΟ...


Θα βγάλω το φουστάνι σου και θα σταθώ απέναντι θαυμάζοντας το άγαλμα που θέλει ο πόθος μου.
Οι θηλές σου θα είναι θυμιατά της νύχτας.
Ανάμεσα στους μηρούς σου θα κορυφώνεται το μυστικό των μυστικών.
Πολύ θα σε θέλω.
Πάνω στους γυμνούς ώμους σου θα κρεμιέται ο ουρανός μ’ όλα τα βαρυσήμαντα του αστέρια.
Δεν θα μιλάς. Ένα φωνήεν θα είναι εγκλωβισμένο λίγο πριν η σιωπή 
σπάσει σαν ρόδι και οι ρόγες σου αστράψουνε κάνοντας θρύψαλα το στενό μου δωμάτιο.
Θα τολμήσω να σε αγγίξω.
Εκεί που η κοιλιά σου γονιμοποιεί την μοίρα μου κι όλα τα σωθικά σου ανατάσσονται ως το άπειρο.
Γυναίκα όλου του μύθου!
Θα φιλήσω την γεωγραφία της πλάτης σου και θα απελευθερώσω την ταχύτητα της κάθε πράξης.
Θα σε ξαπλώσω κάπου ανάμεσα στην ερημιά της ψυχής μου και την δική σου βεβαιότητα.
Θα μπω στην γη σου σαν υνί που σκάβει τις βραγιές ερωτικής θρησκείας.
Θ’ ανάψω το κερί μου κι όταν θα απομακρυνθώ από την ευωχία σου θα έχω γίνει δαυλός!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου