...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Φεβρουαρίου 2013

Η σκέψη μου είναι η πράξη μου




Η σκέψη μου είναι η πράξη μου, η σκέψη μου
είναι το αντίβαρο στον ζυγό όλων
Που με περιστοιχίζουνε.
Λίγο κοιμήθηκα
και ξύπνησα νωρίς. Μου ανήκει
Ο ουρανός και τ’ αστέρια.
Η πόλη κουράστηκε
να αναθρέφει καλικάντζαρους και μάγισσες.
Το πρωί κυλά το ποτάμι της
Και παρασέρνει τον βραχνά που αμαύρωσε
τον ύπνο.
Φτάνει μια ηχώ ζωής
ως την θάλασσα.
Κάθεται πάνω στα ορθωμένα ιστία.
Λικνίζονται οι πρώτες ηλιαχτίδες. Έχουν
Εγωισμό. Η μέρα έρχεται
Και γράφει την ιστορία της
επί πτωμάτων και ερειπίων
που ακόμα καπνίζουν.
Νίκη ή θάνατος!

                                                         25.2.2013

2 σχόλια:

paramythou είπε...

Η σκέψη μου είναι η πράξη μου
Πολύ ωραίο.
Καλησπέρα σας

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

paramythou

Ευχαριστώ πολύ!
Καλημέρα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου