...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Μαρτίου 2013

Κεφαλαία ελληνικά



Κεφαλαία ελληνικά, όπως
Σημαία ή θάνατος· κι ένας αέρας
Γυμνός, ποιητάρης
Φτάνοντας ως της Κύπρου τ’ ακρογιάλια.

Απέναντι και προς ανατολάς
είναι οι κίονες της μέρας αψηλότεροι.
Μια φλογέρα ακούγεται, ο ήχος
Από τα κοπάδια των νεφών 
αντιλαλεί ως το πέλαγος.

Η φωνή της περιστέρας όλα τ’ αλλάζει
Και οι κοιλότητες του ουρανού γεμίζουν
Λάδι χρυσό ηλιαχτίδων.

Μια βάρκα παίζει στα νερά. Τα ψαροκάικα γυρνάνε.
Η εικόνα χωρά τον εαυτό της 
επί δύο καθώς
Ο θεός φωτογραφίζει τις ανησυχίες του 
να βρει
το τρωτό το σωστό και το άπειρο..

5 σχόλια:

~reflection~ είπε...

ΚΑΙ
κεφάλαια Ελληνικά
όλα γραμμένα με Κεφαλαία Γράμματα
Υψηλής Συχνότητας μιας Αλήθειας
που διαχρονική και Θηλυκότατης Ιθαγένειας
δεν κατεβαίνει από το Θρόνο της...

~reflection~ είπε...

Σε σεργιανίΖω στα μέρη μου...

στο τσαντίρι μου στο fb...


Φιλί...

ποιώ - ελένη είπε...

Πανέμορφες εικόνες ειδιλιακές θα έλεγα και σκέψεις άτρωτες σκιαγραφούν το ποίημα

καλημέρα ποιητή μου

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλό βράδυ Κάκια!
Να είσαι καλά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ελένη μου
κάθε ποίημα μια απαντοχή κι ένα πλησίασμα στην αλήθεια.
Ξέρεις εσύ..
Αίμα ψυχής θέλει η κάθε λέξη..
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου