...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

5 Μαρτίου 2013

Το χέρι μου ανακοινώνει την θάλασσα





Το χέρι μου ανακοινώνει την θάλασσα
πάνω από την μουσική των κήπων
χαϊδεύει 
τα τριαντάφυλλα, 
νεύει στα μωρά χελιδόνια
να διαβούνε
το χέρι μου χαράσσει την ειμαρμένη στο κούτελο
απογεύμα σαν μέσα σε χαλκό λιωμένο και ο Μάρτιος
καλά κρατεί.

Αναπέμπουν ευχές στον άνεμο οι μέλισσες του ήλιου
το βούισμά τους 
εξέχει απ’ όλες τις γιορτές
οι μέρες δένονται κόμπο και καταλήγουν
στα βάθη του ωκεανού
λησμονημένες.

Μια γυναίκα στεφανώνει ένα κορίτσι μικρό ομοούσιο
με την θεά που εχάθη΄
η νύχτα προχωρά και στην άρπα της 
παίζει σκοπό βασιλικό που κάνει τα μακράν
αστέρια να φρενιάζουν..


2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Όταν τα μάτια του πνέυματος καθοδηγούν το χέρι να γράφει:
"Αναπέμπουν ευχές στον άνεμο οι μέλισσες του ήλιου"
για ποιά ιογενή επιπεφυκίτιδα είναι δυνατόν να ομιλούμε.

Πάντως φίλε μου πρόσεχε και αν έχεις πάει σε γιατρό να κάνεις με σχολαστικότητα ότι σου έχει πει για να θεραπευτείς γρήγορα. Περαστικά σου φίλε και μην κάνεις παλικαριές. Να προσέχεις!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ

Βάζω κολλύρια βάζω αλοιφές βάζω αντιβίωση και δεν λέει να μου περάσει.
Βρε τι άτιμο πράγμα είναι αυτό;
Πανάθεμα!
Τι είναι τελικά ένας άνθρωπος χωρίς τα μάτια του;
Σε γιατρό δεν πήγα πάντως..
Καλό βράδυ. Ελπίζω εσύ να είσαι πιο καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου