...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Μαρτίου 2013

Εκεί που καίγομαι μέσα στον πυρετό μου





Απ’ όπου και να ψάξεις θα με βρεις.. Εκεί
που καίγομαι μέσα στον πυρετό μου
κι οράματα κινούν μπροστά στα μάτια μου χορό.
Η νύχτα ξεσκλαβώθηκε. Η μέρα αρχίζει.
Λιβάνι στον αέρα άπλωσε και ήρθε και η μουσική
Να στρώσει νυφικά σεντόνια. Εκεί
Που οι αναζητήσεις μου είναι μαχαιριά βαθιά
Απ’ άπονο μαχαίρι, εκεί
Που ο ήλιος είναι άροτρο που οργώνει
Ψυχή και κορμί. Και τότε
Που από μια παρομοίωση ξεπροβάλλει 
ο καρδινάλιος των κήπων
Με τα μαβιά του άμφια, πανσές
Που τον σκουντάει ο αέρας και η θρησκεία του
Κρούει γλυκά και οικουμενικά τα σήμαντρα..




2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

πολύ τρυφεράδα...
και τα προσωπάκια των πανσέδων!συμπληρώνουν την φαντασία...

Στρατή μου,
να είσαι καλά,
μ΄αγάπη,
Υιώτα, ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Την καλησπέρα μου Υιώτα!
Φιλιά..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου