...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Απριλίου 2013

Ω Κυριακή χαρά μου!





Το λάμπος των δέντρων συνάντησε την ογκούμενη γυαλάδα των φυτών.
Εικοσιοκτώ Απριλίου, μαράθηκε η όρεξη του χειμώνα.
Τσίπουρο κάνω κέφι στο μπαλκόνι μου. Πρασίνισε και πάλι η μουριά.
Το λάδι του ουρανού κρατάει το κλειδί της Κυριακής.
Ω Κυριακή χαρά μου!
Με το μολύβι γράφω απουσίες φίλων και για λύπες δυνατές.
Άρωμα της ψυχής οσμίζονται οι πιπεριές στις γλάστρες.
Κάθε ομιλία είναι η μεταγλώττιση που καταφέρνει ο λυπημένος
Κινώντας τους μοχλούς της σκέψης του να φέρουν τα ρητά του κοντινού θεού
ως τον μαντρότοιχο της κάθε ανθρώπινης απελπισίας..


2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Εικοσιοκτώ Απριλίου, μαράθηκε η όρεξη του χειμώνα

Το πλοιάριο μας οδηγεί στο φως κι η Ανοιξη τέρπει τις αισθήσεις
Ήρθε η ώρα της ποίησης!!!


φιλί

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ελένη με μια βαρκούλα καρυδότσουφλο αρμενίζουμε όλοι
ποιητές και ποιητάδες
και σκαρώνουμε καντάδες

βρε πώς μου 'ρθε τώρα αυτό;
φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου