...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

19 Απριλίου 2013

Τοσοδούλα μου! Ομορφοπλασμένη!





Τι θέλεις να κάνεις μ’ εμένα; Είσαι ένα λουλούδι που δεν
φυτρώνει σε κήπο, ένα άνθος που απαντάται σε απόκρημνο βράχο
που ο καθένας δεν μπορεί να πλησιάσει. Η καρδιά σου
ανάβει και είναι μια τεράστια πυγολαμπίδα
που φωτίζει καγχαστικά την νύχτα.
Τόση φούρια για να πάρω ένα ατίθασο φιλί, τόση ένταση, τόσο
πάθος. Θα εξημερώσω τον άλλο σου εαυτό τοκίζοντας
τα αισθήματά μου επί το κερδοφόρο ψέμα της χαράς
όταν εσύ θα παραδίνεσαι, γιατί δεν άντεξες, και άνευ όρων.
Τοσοδούλα μου! Ομορφοπλασμένη!
Είναι η προσέγγιση στο άστρο σωστή
σωστά το είπαν οι τσιγγάνες
μες το κουπάκι του καφέ
το είδανε: ″θα σε πολιορκήσω″..
Μην φοβηθείς! Έχει ο έρωτας διαφυγές εκατοντάδες.
Αν νιώσεις προδομένη μπρος, κατέφυγε
μες την ζεστή μου καρδιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου