...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

1 Μαΐου 2013

Θα ζητήσω από τους ίσκιους την σιωπή




Θα ζητήσω από τους ίσκιους την σιωπή και πέρα
από την νύχτα των κοιμητηρίων
Γαλανός ουρανός θα απλωθεί
Επάνω μου, 
που θα φτάνει
ως τα όμορφα όνειρα.

Αυτά τα δόρατα των ηλιαχτίδων αυτές
οι μανιασμένες ορδές
Του φωτός,- μες σε όλα μιλάνε
Τα πλάσματα,
ανάταση και ευτυχίας την τέρψη.

Κρυφακούω του λίθου τον ψίθυρο, μια προσοχή έχω
Μην χαθεί το αποδημητικό δευτερόλεπτο που η αλήθεια
Η πιο μικρή των πραγμάτων 
γύρω μου 
δεν
Θα καταγραφεί.

Εκείνο που μου γέννησε το ποίημα, εκείνο 
το λιλιπούτειο φωνήεν σαν της αστραπής 
ή του ουράνιου τόξου δεν
σκαλώσει στης σελίδας το άγραφο 
και, 
προπαντός,
στην καρδιά μου..




4 σχόλια:

Paty Carvajal είπε...

Voy a pedir silencio sombras y más allá
la noche de los cementerios
El cielo azul se extenderán
A mí,
que alcanza
tan hermosos sueños.

Bellos versos con profundidad de miedo y vida sin alas....

Un abrazo y mi admiración. Así la traducción no es perfecta, logro percibir tu calidad poética.

Αστοριανή είπε...

Καλό Πάσχα,
αγαπημένη ποιητή,
στο νου και στην καρδιά.
Η Ψυχή;
Άδολη, αφού λατρεύει την Φύση.

Χαιρετισμούς σε όλους σας,
Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα
καλό Πάσχα και σε σένα

θέλω να βλέπω στην λέξη τον πάσχοντα, αυτόν που παιδεύεται για κάτι και τελικά φτάνει σε ένα μέγα ιερό Σκοπό..

Χαιρετισμούς και σε σας!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Paty Carvajal

la traducción no es perfectapero uno puede sentir incluso un latido del corazón-¿Qué es la poesía.Mis besos!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου