...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Μαΐου 2013

Γενέθλια…






Να τρέχεις ανάμεσα στα μαχαίρια και να σου υπολείπονται κάτι αράδες
πορφυρές έως να φτάσεις
στης βραχνής πόλης τον πυρετό.
Τα χρόνια να πέρασαν. Να μην σε πάνε πουθενά τα γενέθλια- ποιός γιορτάζει
μέσα στην ρέουσα κατάθλιψη και όταν όλα
μαραγκιάζουν
σαρακοφαγωμένα από τον καημό;
Ηλεκτροκόλλησα την σιωπή- δυο σιωπές ένα ατσαλωμένο τίποτα- που μου αναλογεί.
Μονάζω τελικά κι ας μην το ξέρω. Η έρμη η μάνα μου
άλλα είχε εντύπωση θα πράξω.
Οι πιπεριές αφομοιώνουν την ψυχή μου.
Με σκούριασε ο άκρατος ιδεαλισμός.
Ο ήλιος τρυπά την κοσμοθεωρία μου
και γράφει μανιφέστα που εκπυρσοκροτούνε.
Είμαι ο αδαής που σήκωσε όλη την ευθύνη των πραγμάτων
και εκείνα σούμπιτο τον καταπλάκωσαν.

                                                           24.05.2013

13 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Είμαι ο αδαής που σήκωσε όλη την ευθύνη των πραγμάτων
και εκείνα σούμπιτο τον καταπλάκωσαν.


...kai pou eisai akoma!
Ax! File mou!
(ektos ...oikou)
Yiwta, NY

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

52 χρόνια, από το 1961 Υιώτα την ίδια ευθύνη έχω!
Και σήμερα στα γενέθλιά μου δεν την αποποιούμαι αλλά την ξανασφραγίζω..
παθιασμένος και ευτυχής.
Τα φιλιά μου!
Καλό βράδυ!

Ελένη Παπαδοπούλου ερανίστρια είπε...

Στρατή Χρόνια μας πολλά! Στην ίδια θέση βρίσκομαι με σένα από το 1971, 42 αισίως χρόνια!

~reflection~ είπε...

ο Ποιητής μεγαλώνει μες στα Ποιήματα
και το Παιδί μες στο Παιχνίδι του...

η Ζωή
-όπως φόρεσε τα σκούρα της-
διατήθεται για τους καθημερινούς μόνο...


Φιλί...

~reflection~ είπε...

Το ανορθόγραφο "τη" χρέωσέ το στην Τσιγγάνα....

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Τόσα κεράκια κάτω απ' το φεγγάρι!!
Φωτεινά χρόνια πολλά Στρατή.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ελένη Παπαδοπούλου

να τα εκατοστήσεις κι εσύ-
άντε να ζούμε να τους παιδεύουμε!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια
δεν μπορώ να χρεώσω τίποτα-
ποτέ μου δεν υπήρξα καλός λογιστής..
Να είσαι καλά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μαρία
σ' ευχαριστώ πολύ!
Πολύ ωραία το έγραψες!

ποιώ - ελένη είπε...

Πολύχρονος και δημιουργικός
Στρατή μου
Μαγιάτικος εεε!


φιλί

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου..
Ναι μαγιάτικος-
όπως της Άνοιξης παιδί..
Φιλί!

Αστοριανή είπε...

Ένα ακόμα ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!

Παιδί είσαι. Μη μεγαλώσεις άλλο!!!

Να σε χαιρόμαστε,
Υιώτα και Δημήτρης,ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα μου να είσαστε καλά!
βρε μεγαλώνουμε αλλά μην το πεις πουθενά..
να μπορούσα να είχα χρόνο να κάνω αυτά που θέλω!
Τα φιλιά μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου