...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

6 Ιουνίου 2013

Όπου ήσουν έφτασα και σε βρήκα εκεί



Συναντιέμαι με σένα εκεί που οι πόθοι είναι απέραντα επιθετικοί
    Τέτοια που κάνεις σε αγαπάω συνεχώς περισσότερο
         Κλέβει την παράσταση της ζωής η σχέση του ενός με τον άλλο
     Όλα τα ρήματα είναι δοτικά στην συνεύρεση
Αν ξαπλώσω ανάσκελα κοιτάζοντας τα άστρα
    Θα είμαι  ευτυχισμένος θα είμαι χαρούμενος
        θα έχω τελέσει μια προσευχή να φτάσει η καρδιά μου σε σένα.
             Με τα λόγια με το τίποτα έφτασα στο μακρινό σου κονάκι
          Όπου ήσουν έφτασα και σε βρήκα εκεί
      Που η αγάπη γίνεται του κορμιού πανωσέντονο
Και καίγονται από κάτω του στα φιλιά οι εραστές
   με το ώριμο πάθος.
       Στο πλάι σου είμαι στην μεριά που δεν το ξέρεις να δεις
             Μα αν με την καρδιά αισθανθείς θα με νιώσεις
                 Να βαφτίζω ερωτικά τα μοιραία μαλλιά σου..

2 σχόλια:

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Τι ζεστός που είναι ο έρωτας! Με συνεπήρε το ποίημα..

Καλημέρα Στρατή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα Μαρία!
Γλυκιά καλημέρα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου