...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Ιουνίου 2013

αγαπούσα να βλέπω τα μάτια σου



Η γη μου χάρισε την ύλη και την κραταιά τέφρα
Της κοσμογονικής στιγμής που σ’ ένα απόγευμα,
κάτω απ’ τον ήλιο της Σαντορίνης πέρα κοίταξα
Καταπελάγου και η νηνεμία καλά κρατούσε.

Οι ορτανσίες φλέγονταν κι εγώ αγαπούσα να βλέπω τα μάτια σου
Περιώνυμα μυστικά αβρότητες πλημμυρισμένα.

Οι παλίρροιες των στίχων πλάταιναν την σιωπή σαν μία οδό και μόνη
Που απ’ αυτή μες την καρδιά σου θα σταθώ
Ευτυχής κι αν απέραντα μόνος.

Ώσπου το ποίημα που είσαι να καταγραφεί
μες τον αέρα που ανασαίνω και να γίνει
Κύτταρο των κυττάρων μου, κρυφός παλμός..






2 σχόλια:

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Βαθιά ερωτικό!
Και αισιόδοξο...
Υπάρχουν ακόμα ερωτικοί ποιητές λοιπόν!
Μεγαλείο!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

εγώ διάβαζα εσένα κι εσύ εμένα- απίθανο!
μόλις γύρισα από την δουλειά..
να είσαι καλά Μαρία!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου