...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Ιουλίου 2013

Ανυπαρξία του όντος..

 
Να μην είσαι, να μην υπάρχεις πουθενά-
Απουσία να είναι η παρουσία·
Κοιμώμενος μες τον ζεστόν αέρα, νωχελικός
Βαθιά ευτυχής, ορθόδοξος
Σαν μια ιδέα που ακόμη δεν γεννήθηκε..
 
Και όσα καταγράφουν οι αισθήσεις σου
λιώνουν απότομα, πάγος.
 
Ένα χιλιόμετρο κουρασμένο που, στο τέλος του,
μια έρημο πλατιά θα συναντήσεις:
Μια ποίηση ανυπαρξίας.
 
Να πως αλλάζει το ύφος της γραφής, τα κεκτημένα
Ευάλωτα,
σαν ένα μυστήριο που το προσεγγίζεις κι όλο αυτό σου διαφεύγει..
 
Τίποτα δεν είναι πιο πικρό από την Ιστορία.
Ο μύθος έχει μια σαγήνη γλυκιά
αρώματος που ξεθυμαίνει.
 
Εκείνη όμως ζει για την συντριβή του ″δικάζεσθαι″- κι ενώ
Την αποδίδει ολέθρια μες την καρδιά μου η γλώσσα..
 
Ελληνικά πονώ γι αυτό, και που μεγάλωσα, δεν θα γεράσω
γιατί έχω ήδη πεθάνει..
 
 

 

2 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...


Γλυκύς ο πόνος σ' ένα τοπίο χωρίς ομίχλη πια.

Την καλησπέρα μου.!

(φύλαξα ένα κομμάτι "απόσπασμα" από τούτο το όμορφο κέρασμα απόψε, μάντεψε πιο...)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μμμμμ
αοράτη
θέλω βοήθεια-
μάλλον δεν είμαι καλός μάντης..
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου