...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Ιουλίου 2013

Από τον λαβύρινθο των τηλεφώνων



Από τον λαβύρινθο των τηλεφώνων μόνο μία φωνή που μπερδεύεται
μέσα στις άλλες φωνές και μετά βουλιάζει
μέσα στο ανακατωμένο σύμπαν της οχλαγωγίας που πουθενά δεν σκοπεί.
Ξυπνητήρια, υπενθυμίσεις, φιλοφρονήσεις-
Φιλίες, λυκοφιλίες-
Στα μισά της διαδρομής θυμάμαι πως για ένα ψέμα που δεν είπα άλλαξε η ροή των γεγονότων: τίποτα δεν μου χαρίστηκε·
Πλήρωσα πάλι και πάλι το αποκτηθέν
Και όταν χρησιμοποίησα το σκοτάδι για οίκο
Ένα βραχνό όνειρο στην οθόνη του νου, τελειώνει
Αυτά που δεν άρχισαν-
Ξορκίζοντας
Την μέρα με τα πολλαπλά ουσιαστικά μυστικά της..

                                                               21.7.2013






2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

"Πλήρωσα πάλι και πάλι το αποκτηθέν
Πόσο, μα πόσο μεγάλη αλήθεια μέσα σε έξη λέξεις. Αυτό ονομάζεται ποίηση ή και σοφία μαζί;
Φίλε μου με δεν μπορείς να φανταστείς αν και ποιητής και μάλιστα - για μένα τουλάχιστον- από τους πλέον αξιόλογους που έχουμε στον τόπο, πόση μα πόση είναι η τιμή που μου κάνεις με το να με φιλοξενείς σε τούτον τον ιερό (χωρίς εισαγωγικά) χώρο. Θα σου εξηγήσω όταν μιλήσουμε για ποιο λόγο άργησα να έλθω. Πάντως πρόβλημα υγείας δικής μου δεν είναι. Της χώρας όμως είναι.
Καλό βράδυ φίλε μου καλέ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γεια σου βρε Χριστόφορε!
ποιός παρεξηγεί πια την σχολίαση ή όχι των κειμένων;
κανείς..
εξάλλου εγώ δεν έζησα ποτέ για τα σχόλια- εμένα ο νους μου είναι να κάνω μ' έναν στίχο μου, να σκιρτήσει μια καρδιά-
αν το πετύχω είμαι ευχαριστημένος..
να είσαι καλά και κάποια στιγμή θα μιλήσουμε..
μην αγχώνεσαι και να έχεις εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση..
έκαναν την χώρα Τιτανικό..
καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου