...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Αυγούστου 2013

Αγαπώ των παραμυθιών την πλοκή

Δεν το’χω σε τίποτα Εκεί που ταξιδεύω να βρεθώ Με ένα σάλτο, έξω απ’ την πραγματικότητα. Άστρο πού με πάς και πού με πάς καρδιά μου; Αγαπώ των παραμυθιών την πλοκή και έζησα μαθαίνοντας τα πάντα απ’ την μυθολογία. Τοξοβόλος δεινός, να σημαδεύω την αντίφαση Και σε κατάφαση να καταλήγω. Αγαπώ των λεξιλογίων την πικράδα Να μένεις μόνος σου όταν βραδιάζει και να σε σκουντάει ο βασιλικός Κατά του αρώματος την λυρική πατρίδα..

2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

"Να μένεις μόνος σου όταν βραδιάζει και να σε σκουντάει ο βασιλικός Κατά του αρώματος την λυρική πατρίδα..

Καιρό έχω να έρθω να σε δω. Αλλά μάλλον είναι καλό για την ψυχική μου ηρεμία μου γιατί βρε αθεόφοβε κάνεις το αίμα να βράζει από ανείπωτη "οργή" όταν διαβάζω κάτι σαν το παραπάνω.

Φίλε Στρατή την Δευτέρα λέμε με την Χαρούλα να κατέβουμε κάτω στο Ηράκλειο για μερικές μέρες εκεί στις αδελφής της. Όταν επιστρέψουμε όμως θέλω να τον πιούμε εκείνον τον καφέ το "μπούνα" μας! Ψηλε με τα μεγάλα δόντια! χα χα χα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ

Γειά σου ψηλέ και όμορφε!
Θα τον πιούμε βέβαια..
Εγώ, προς το παρόν έχω μπλέξει:
Ξυπνάω μαυρη νύχτα, πάω και βάφω το σπίτι της κόρης μου, μετά παω στο Πόρτο Ράφτη για μπάνιο, γυρίζω, κάνω κάτι μερεμετάκια που δεν θα τα προλάβω αλλιώς και γενικά, κάαααθομαιιιιιιι..
Αλλά ξεκουράστηκα αρκετά.
Μου χάλασε και ο υπολογιστής και είμαι όλο νεύρα..
Αστα να πάνε..
Αλλά αισιοδοξία και θα τα πούμε..
Να περάσεις καλά και,- πού θα πάει; -θα συναντηθούμε..
Καλό βράδυ ψηλέ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου