...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Αυγούστου 2013

Μαραγκός το ποιόν μου

Μαραγκός το ποιόν μου- και στην καρδιά μου άοκνος μαραγκός. Πριονίζω τα ξύλα τα λεκτικά κι από τα ροκανίδια Των ιδεών βγάζω Συμπέρασμα ποιητικό. Μυρίζει η σάρκα μου του πεύκου ψίχα και όταν Κυλάει πάνω μου νερό, παρασέρνει Την λεπτή σκόνη του αφρόξυλου, καθώς Πότισε το κορμί μου από τα χοΐκά φαρμάκια Και θεραπεύτηκε με ιαματικό σφεντάμι. Και το μολύβι μου- ιαμβικά που λέει τα ειπωμένα μου- τί συλλαβίζει Όταν η μέρα γέρνει προς το απόγευμα κι όσα διαβάζω Με πολιορκούνε;..

2 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ετοιμαζόμουν να κάνω ένα πόστ στην Μαϊστρα ..αφιέρωμα στον Δάσκαλό που είχα όταν ήμουν μικρή..
Νομίζω όμως πως εδώ ταιριάζει καλύτερα...
-------------
Μάθημα 1ο)
Κάθε πρωί έκοβε στις ποταμιες καλάμια..
Τα χώριζε στα πέντε καθέτως...και τα άφηνε μες το νερό για να μη σπάσουν
όταν το σούρουπο με σκελετό λυγαριάς τα έπλεκε ..
και μου έφτιαχνε κάνιστρα.. για να μαζεύω τ άστρα μου..

Μάθημα2ο
Πέταγε η σαΐτα σαν την κρατούσε..
χιλιάδες κόμποι στο λεπτό, που άρχιζαν απ το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού του
και τέλειωναν στα ροζιασμένα χέρια απ το κουπί της βάρκας του..
μετά μου ζήταγε να δώσω όσα άστρα είχα μαζέψει..
τα έπλεκε κι αυτά στο δίχτυ του...
και μου το πρόσφερε για να μαζέψω τα μαλλιά μου...

Τις άλλες ώρες καθόταν στην έδρα του και δίδασκε...
Ποτέ δεν κατάφερε να μου μάθει αριθμούς και νούμερα...
Γι αυτό ποτε δεν έμαθα να υπολογίζω...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ελίτσα
το καλύτερο σχόλιο που είχα ποτέ!
ξεπέρασε το ίδιο το ποίημα μου..
Φιλιά κορίτσι..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου