...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Δεκεμβρίου 2013

Ομορφιά μου μελίρρυτη



Ομορφιά μου μελίρρυτη, φωτεινό σύμπλεγμα
των αισθημάτων.. Απ’ τα ματάκια σου
ρέουν οι καλοσύνες ως τα απόμακρα ρυάκια τ’ ουρανού-
βρίσκω, αυτά που έχασα γερνώντας, μες την αθωότητά σου, ω πλασματάκι
της άδολης αγάπης μου, ακούω τα λόγια σου
και ω θαύμα πεθαίνω

Για να αναστηθώ μέσα σε μιαν ημέρα άσπιλη, που οι μουσικές ακούγονται από το λιλιπούτειο πείσμα που έχεις
να πολιορκείς την ζωή μου με τέτοιες παιδικές δεξιότητες που του ποιήματος η εικονοπλασία φτάνει να ωχριά
μπρος στης δικής σου φαντασίας τον απέραντο ωκεανό..










2 σχόλια:

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Μόνο η γονεϊκή αγάπη μπορεί να καταγράψει το συναίσθημα και να το εκφράσει με τέτοια λόγια!
Να είστε καλά Στρατή μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Παππούς είμαι Μαρία μου παππούς.
να είσαι κι εσύ πάντα καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου