...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

4 Ιανουαρίου 2014

Στις μέρες μας όλοι εμπορεύονται




Ακροβασία πάνω απ’ το κενό
Μετέωρο βήμα
Στον βρόντο παν’ οι βεβαιότητες
Ακολουθώ την πεπατημένη κι όμως την τσαλαπατώ
Φρενήρης.
Στις μέρες μας όλοι εμπορεύονται
Είναι επικερδές
Αν μείνεις να χειρωνακτείς είσαι αφελής
Αγανακτείς
Δεν σε βγάζει πια πουθενά
Εξαθλιώνουν τους πάντες..
Κι αυτό το τσίρκο των εντυπώσεων
πάει καλά, εντυπωσιάζει
Αφήνοντας κέρδη στους διευθύνοντες συμβούλους
Της οικουμενικής τοκογλυφίας.
Αυτή η κοινωνία του εικοστού
Πρώτου αιώνα αμάν
Το λέω ανοιχτά: δεν με πείθει..




2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

"Ακολουθώ την πεπατημένη κι όμως την τσαλαπατώ Φρενήρης"

Εμείς Στρατή θα πλάθουμε και θα διανύουμε το υπερβατικό...η Σωτηρία
της ψυχής εκεί βρίσκεται...χωρίς βέβαια να μας καίει το επικαιρικό

φιλί Κυριακάτικο ποιητή μου

Υ. Γ Έχω παραγγείλει δυο ποιητικές σου συλλογές κι επί χάρτου να σε έχω!!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Γι αυτό το υπερβατικό Ελένη μου έχουμε δαπανήσει και ζωή και ψυχή. Για να βγούμε στην άλλη μεριά του τούνελ, σε ένα φως που αποκαλύπτει και μετουσιώνει τα πράγματα.
Να με βρεις στο mail παρακαλώ..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου