...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

4 Φεβρουαρίου 2014

Βουρλίζομαι ο πανδαιμόνιος



Γνωμοδοτούν οι αρμόδιοι να καλλιεργήσουμε χάος

Πρέπει να τους πιστέψεις κατά τα λεγόμενα

Αλλά πώς να αφήσω το μυαλό μου απέξω;

Πώς να μπορέσω να μην σκέφτομαι;

Δημαγωγεί η παράταξη

Γραβάτα κόκκινη σαν γλώσσα φόρεσε ο πρωθυπουργός

Σαλιαρίζει γλοιώδικα

Υπογράφει τις τονισμένες μας φτώχειες

Το μέλλον δυσχεραίνει με έμφαση

Κάποτε θ’ αποβλακωθούμε- πού θα πάει

Θα τουφεκίσουμε με καρδιά

Συμπυκνώθηκαν οι προδότες

Υποθηκεύουν τα πάντα

Βουρλίζομαι ο πανδαιμόνιος

Να κλωτσήσω θέλω

Σαν ποδοσφαιριστής που στέλνει στα γκολπόστ αυτόν

Τον στρογγυλό σαν μπάλα αρχηγό..




2 σχόλια:

Ελενα Λ. είπε...

Φτάνει όλο αυτό που γράφεις να το θυμόμαστε και την ώρα που θα ψηφίζουμε Στρατή μου, γιατί έχουμε επιλεκτική μνήμη, φωνάζουμε όλοι και μετά να σου στην Βουλή τα τέρατα ως δια μαγείας!
Την καλημέρα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα Έλενα!
Εγώ θα το θυμάμαι σίγουρα-ελπίζω κι εσύ.
Από κει και κάτω δεν εγγυώμαι για τίποτα..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου