...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Μαρτίου 2014

Έγραψα μην αποφεύγοντας τα λάθη μου-


Η πόλη ταλαιπωρεί την ψυχή μου
πολλά χρόνια τώρα. Αλλά και ό,τι έχει ψυχή
χάνεται
κάτι βραδιές
μες την σκοτεινιά του ουρανού, ώσπου
να πέσει
μετεωριζόμενο
μες το διαβρωτικό Πουθενά;
Οι αισθήσεις μου παραπαίουν-
αυτό είναι ρυθμός μιας αλλαγής.
Συσσωρεύουν πλούτο οι αχόρταγοι
έτσι που μένουν νηστικοί από περίσσεια ύλης.
Για να βρεις τον σκοπό ενός τραγουδιού
ακολούθα τον καθοδηγητικό μίτο
μιας χαράς ή μιας λύπης. Έγραψα
λυπημένες στροφές
που προβλημάτισαν κι εμένα-
Έγραψα μην αποφεύγοντας τα λάθη μου-
Έγραψα για να βρω μπροστά μου τα λάθη μου:
ύαινες του ιάμβου..
Όταν ο δρόμος είναι ο άλλος
δρόμος από αυτόν που ακολουθούσες,
ανάμεσα σε εκείνα που είναι να πραχθούν
είναι τα επιλεγμένα σου
και είναι ζητήματα φωτιάς..
Ελπίζω μια μέρα να αποσκιρτήσω από όλες τις ομάδες
από τις αγέλες που δεν έχουν κανένα κατάλυμα
που περιφέρονται στα λιβάδια του Τίποτα
μαραμένες.
Θέλω να δω την αστραπή με μάτια τίγρης
που έτοιμη για το πιο ξαφνικό
χτύπημα
αγέρωχη
τα παίζει όλα για όλα
και αγαπά
την φιλαυτία της
ναρκισσεύεται
επάνω στο στρωτό βελούδο χορτάρι..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου