...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Αυγούστου 2014

Από το παραμύθι…




Νυστάζει ο ουρανός, σε διαβάζω
από την όψη την τρομερή σου..
Σε ασπάζομαι όπως η ώρα το θέλει
κάτω από των πεύκων το ψιθυριτό και των άστρων
το απαλό μηρύκασμα.
Κι η κούρασή μου διατρανώνει την δημοκρατία των ενστίκτων
όπως σε θέλω κι οι πόθοι μου
δαγκώνουν, αλήθεια δαγκώνουν.
Ο έρωτας αγαπά την συλλαβή του αίματος, ο έρωτας
αγαπά την αυταπάτη
την υποταγή, ο έρωτας
αγαπά το προσκύνημα.
Από του φιλιού την κλίμακα στο κονάκι σου ανεβαίνω
με όλες τις απολαβές μου, σε ενός παραμυθιού
καταφυγή πάω
και είμαι της καρδιάς σου ο απρόσμενος πρίγκιπας..


2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Από του φιλιού την κλίμακα στο κονάκι σου ανεβαίνω
με όλες τις απολαβές μου, ... ΣΠ


Πρέπει να ν' ανοίξει η Πύλη, πρώτα... Φίλε μου!!!


Ζέστη πολύ, εδώ,
όλοι καλά,
Υιώτα
και Δημήτρης

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

κι εδώ Υιώτα
ζέστη και προβλήματα
όπως κι όλος ο κόσμος..
είναι πικρά τα ανθρώπινα..
φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου