...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Ιανουαρίου 2015

4.




εισβάλλουν οι φλόγες του Παντού μέσα στο οργωμένο Πουθενά
ο πόλος παίρνει την σκυτάλη να συναντήσει
τον αντίθετό του
                          οι γεωμετρίες απλοποιούνται
                          οι αριθμοί παραμένουν εγωιστικοί
                          το άθροισμα διαστέλλεται
                          με το στανιό
κάθε ταξίδι τελειώνει με τον κορεσμό των ματιών

τοσοδά διάστημα που μου δόθηκε και το σπατάλησα
επιδιώκοντας ορέξεις που δεν είχα
           εγώ ο αντιφατικός εγώ
           που εξομολογήθηκα στις λεμονιές
           ακολουθώντας τες στην οξύτητα
           ξημέρωσε το έτος της πλάνης

έρμαια έθνη τινάζονται ζαλισμένα μες σε καπνούς των πολέμων
                πρόσφυγας κι η καρδιά μου
                   απόψε
                        και πάντοτε…

                                 1.1.2015



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου