...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Ιανουαρίου 2015

πιθανότητα..







αφήνω ανοικτό το Πυρ-                   εξ’ ου και το Αλίμονο
ζητώ τον άλλο μου Προσανατολισμό              ξεκολλούν
τα συγκολλημένα·  εκκολάπτονται οι νέες δυνατότητες
ζητώ τον έρωτα από το σχήμα που έλειπε-  μεθοδεύω
                   την σιωπή, την μοναξιά, την γραφή μου·
                   θα ξημερώσει τελαλίζοντας σκίρτημα
                                        που ραγίζει τον ουρανό
                                          σαν κρακελέ αίνιγμα
                  και αφήνοντας τον μύθο να τρέχει·
                              η δήλωση- η ιστορία μου·
         χτυπούν οι χάντρες του κομπολογιού:
                           χτύπος έρωτας θάνατος·
και η εικόνα που μες τα μάτια μου τρέχει
πολύχρωμη
                   αγαπημένη
                                     και παντοτινή…

                                           31.12.2014





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου