...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Μαΐου 2015

Έτσι τα λέω..




Αξιώνω έπαθλα που δεν είναι ορατά.
Έτσι, όπως στα χρόνια απαξιώνονται
οι ιδέες και η δημοκρατία
με το ετσιθέλω κάποιων ατονεί
και μουχλιάζει..
Ας με καταλαβαίνουν οι φίλοι: ζυμώνω
άλλες φιλοδοξίες..
Επικοινωνώ μ' έναν κόσμο αγνότερο.
Τι να θελήσω που δεν το 'χει η μέρα
που μου χαρίζει την ανάσα και τις λυρικές εικόνες
που τρέφουν το νοητικό στομάχι μου;
Μιλάω πάντα όπως να είμαι ο πιστότερος όλων-
Και παρ' αυτά,
αθεήσας.. αμέ..
Με καλύπτει η νύχτα
με την ολόμαυρη μπέρτα της.
Κι είμαι μοναστηριακός καλόγερος ανάμεσα
στον όχλο που σε όλα του ακροβατεί..





2 σχόλια:

Achilleas είπε...

Ωραία γραφή Στρατή !!
Καλημέρα καλή εβδομάδα !!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ευχαριστώ Αλέξανδρε!
να περνάς καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου