...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

2 Ιουνίου 2015

Παρηγόρα με Θεέ μου παρηγόρα με ..


Οι πράξεις εξατμίζονται έως να γίνει αδιάφορο το αποτέλεσμα
Και να χαθεί μες τις παρόδους που χαμογελούν αμήχανα
Προδίνοντας κι άλλο κι άλλο την πόλη..

Τα ποιήματα παράξενες ιεροτελεστίες που μπελαλίζουν τον γράφοντα·
Εκκινούν από το ναυάγιο και συμπαθούνε πάντα τους πνιγμένους.

Ησυχία που πέθανε.
Αναζητώ το δίκαιο πέπλο της
Την ώρα που διαβάζω τις εικόνες γύρω μου που μηχανορραφούν
Να με μαγέψουν.

Το Ρέθυμνο ξεγυμνώνεται έως την λεβεντιά του.

Η νύχτα έρχεται όπως τσιγγάνικο τσαρδί που θα μαζέψει τα απολωλότα παιδιά του.

Στο ρολόι μου πάντα
Οι ώρες σημαίνουν εγρήγορση.

Παρηγόρα με Θεέ μου παρηγόρα με που δεν μπορώ
Για το φεγγάρι το αποψινό να κλάψω..

                                           Ρέθυμνο 23.5.2015


1 σχόλιο:

Αστοριανή είπε...

" στο ρολόι μου πάντα
Οι ώρες σημαίνουν εγρήγορση." ΣΠ


Στρατή μου,
Μετράω: μια βδομάδα και...
Λεβέντικη, θαυμάσια έμπνευση!!!!

(κι από δω, συνέβησαν τόσα, που...κάπου σκόνταψα... Όλα καλά, όμως, και προχωρώ!)

Βροχές και κρύο!!! η καρδιά ακόμη ζεστή...

Φιλιά,
Υιώτα και Δημήτρης, τροπαιοφόρος!!!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου