...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

27 Ιουνίου 2015

Παρακαταθηκών και δανείων…




Τα πάντα φύλαξα· σαν μια αποταμίευση
ιερή, που με πάει
σε άλλους θησαυρισμούς.
Και ήρθαν οι μέρες που είναι γραμμένες
στις σελίδες τις άλλες·
εκείνες που κοιτώ λοξά μέσα στον ουρανό κι ένα μπαρούτι βλέπω
έτοιμο να αποσαρθρώσει κάθε οίκο
οικουμενικό.
Στυλώνω αυτί: τίποτα δεν κινείται
όπως σχεδίασα.
Ούτε ο καιρός μου υπακούει: -
Ιούνης μήνας και να παίζει με δροσιές και μπόρες.
Μην απελπίζομαι
όμως!
Ας ακούσω καλά:
πάντα κρυφό θα είναι το μήνυμα
κι είναι διδασκαλία να το καταλάβω.
Έχω εσένα που επάνω μου κυλάς
σαν το νερό
ιαματικό.
Από παντού με αθανατώνεις.
Έχω το πείσμα να μείνω εδώ, κοντά
στην θαλερή Φωτιά- εδώ
όπου κι οι πρόγονοί μου αντίκρισαν τον ήλιο
ξεδίψασαν
πίνοντας ύδωρ
λάλο
και προσευχηθήκανε
στων στοιχείων της Φύσης την φωνή- να γίνει
ο βίος τους ασκηταριό
μέσα σε αρχαία Νάματα και Όρκος
μην παραδώσουνε μια σπιθαμή
από το χώμα που πατούσανε οι λεβεντιές τους..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου