...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Αυγούστου 2015

Πανσέληνος Αυγούστου…



Το σύμπαν είναι τυχοδιωκτικό· απ' το κεφάλι σου
πετούν πουλιά, οι σκιές τους
συναντούν το βράδιασμα· ένας άνεμος έρχεται
κι ένας άνεμος πάει· η νύχτα κρέμεται από μια ευχή,
η σελήνη γεμίζει, μελετά τα άστρα
γύρω της,
τα ρολόγια αξιώνονται ακρίβειες,
η Αρχαία Μνήμη κληροδοτεί θαυμασμό και μια δόξα
που ταξιδεύει,
η μουσική της ψυχολογίας γελά- ποιος το καταλαβαίνει;
Το είπα κι αλλιώς: είμαι ζωσμένος θάλασσα·
η Ελλάδα κινεί το ακίνητο εκρεμμές
του κόσμου- την αντιπαλεύονται· ας τους κάνουμε, ενωμένοι, να σφάλλουν·
μια Νίκη θα οργανωθεί πάνω από τα τείχη που κρατούν τα Σύμβολα·
το ξέρω και το ξέρεις: η πανσέληνος
μεθοδεύει συμπάθειες
κι εκείνο που δεν είναι ορατό αλλά,
όπως φιλοσοφία αλήστου μνήμης, λάμπει…



3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Η Αστοριανή
(αντιγραφή από την ιστοσελίδα της)
είπε...

Στρατή μου, Φίλε Αγαπημένε,
ταγμένε της Ποίησης και του ευαίσθητου νου,

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ θερμά

για τις δέκα τουλάχιστον δημοσιεύσεις ποιημάτων μου από το "Ψυχές Αιωρούμενες"!!!

στους ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!

:" ...ιερή καλή ποίηση της ξενιτιάς, πώς να μη σε νοιάζομαι"...
πρωτο-αναφέρθηκες στην ιστοσελίδα σου

κι αυτό και μόνο, είναι ΑΡΚΕΤΟ για μένα,

δίχως να ξεχνώ

ότι ΕΣΥ ήσουν ο πρωτεργάτης αυτής της έκδοσης στο BOOKSTARS Aθήνα !!!!!!!!!!

Η Κατερίνα; με το γνωστό της τρόπο, φανέρωσε κι εκείνη μια εκτίμηση ετών...

Τιμή μου, μαζί και χαρά μου, να σας έχω συναντήσει στο δρόμο μου.

Χαιρετισμούς κι Αγάπη από τον Δημήτρη, σε όλους σας,

(Τα χείλη μου, αριστερά, μαύρο-μοβ δαμάσκηνο, με το ...ζόρι μιλάω!!!)

Φίλησέ μου την Μαριάνθη
και τα μωρουδέλια

Υιώτα

Σάββατο, Αυγούστου 29, 2015 7:11:00 π.μ.

Υγ.:
Απόψε, πάλι, στη δόξα της Πανσελήνου, τίμησες στο τέλος του Αυγούστου ποίησή μου!!!
Να είχα φτερά γερά να πέταγα
για μια μεγάλη αγκαλιά...

Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Γιώτα…
Δεν κάνω τίποτα άλλο από να γεύομαι την πολύχυμη ποίηση σου που κρατά την ελληνική μιλιά στην Αμερική ζωντανή.
Τιμή και χαρά και για μένα να έχουμε συναντηθεί.
Τα πολλά λόγια δεν χρειάζονται.
Οι καρδιές με τις καρδιές μυστικά επικοινωνούνε..
Φιλιά..

Αστοριανή είπε...

Ξόδεψα την ψυχή μου να πεισμώνω ελληνότροπα ... ΣΠ

όσο για μένα;... να μου επιτρέψεις να συνεχίσω...:

...κι έκανα τόσους εχθρούς
που αν τους...χάσω, δεν θα ξέρω πλέον ποιοί ειναι μετρημένοι φίλοι μου

Μπήκα και στο νέο λινγ!!!!!!!! Θαυμάσιο. Ευχαριστώ και για την εκεί παρουσίαση!

Χάρηκα που τα είπαμε,
Υιώτα

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου