...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Νοεμβρίου 2015

Ελπίζω στον Άνθρωπο!

Από το πλήκτρο η σκιά, από το πλήκτρο
η μετάγγιση κι όμως
φαίνονται και δεν φαίνονται οι φαυλότητες
καλυμμένες πίσω
από των καθεστώτων την δεξιότητα
να εξουσιάζουν ρημαγμένους λαούς.
Πώς να πω, πώς να σου δείξω
το άφατο μυστικό που το ξέρεις ότι κι εγώ αλήθεια το ξέρω
και την δική σου ζωή καταδυναστεύουν μοιράζοντας
άδικα
τον οικουμενικό άρτο;
Πέτυχα.
Όλα μου υπάκουσαν.
Το κλάμα ενός παιδιού ακούστηκε πίσω απ' την παλιά αυλή
κι η Λέσβος έπιασε πάλι καθήκοντα
τροφού και προστάτιδας.
Α εικόνες να μην φύγουν ποτέ απ' τα μάτια μου! Α εικόνες
που το αίμα είναι ο θλιβερός τους πρωταγωνιστής- α εικόνες!
Ζω με τα θαυμαστικά μου κι, ευτυχώς,
ακόμη, ελπίζω στον Άνθρωπο..



5 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Οι άνθρωποι που χάνονται άδικα
δεν έχουν χρώμα φυλή θρησκεία
Φοβάμαι τις ποιοτικές διαβαθμίσεις
στο αθώο αίμα...ξέρεις πως αυτό
ονομάζεται....

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Ελένη μου, ομολογώ ότι δεν καλοκατάλαβα το σχόλιό σου.
Δεν μπορώ να μην πονώ για το άδικα χυμένο αίμα- όμως δεν μπορώ να ξεχνάω και το τι έχει κάνει η πολιτισμένη δύση στις χώρες που σήμερα ρημάχτηκαν.
Δεν είμαστε και πολύ αθώοι….

ποιώ - ελένη είπε...

Μιλάω για τον φασισμό και τις όποιες
μορφές παίρνει ...τα ίδια λέμε με άλλα λόγια...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Υπάρχουν πολλών ειδών φασισμοί, νομίζω. Είναι πώς το αντιλαμβάνεται κανείς.
Φοβάμαι πάντα την υποκρισία των καθεστώτων- και την επιστημονική τους πια, χειραγώγηση των μαζών..
Η πολιτική είναι μεγάλη και τρομερή επιστήμη. Δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

ποιώ - ελένη είπε...

Κι εγώ αυτή την υποκρισία καταγγέλλω
και την επιλεκτικότητα

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου