...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Δεκεμβρίου 2015

Τεκταινόμενα και του πόθου καθέκαστα…


Το σώμα παίζει με αισθήσεις και ριγά
αγγίζει τα ιδρωμένα σεντόνια
και αναταράζεται 
όπως να γίνεται πιο εμπνευσμένος αυτός ο διάπλους
ανήμερα του Έρωτα και μυστικά που ήθελα της αστραπής
ενώ φεγγάρι φιλντισένιο ζεύτηκε στoν δρόμο για το ιερό φιλί σου.
Όλα του ονείρου. Ή μη; Πού να το φανταστώ
ότι απ' την μάχιμη επιθυμία μου, ένας πόθος
μέγας θα γεννήσει του μεσημεριού τα τεκταινόμενα
εκπνέοντας
ο πιο θρησκευτικός Δεκέμβριος και
θ' αρχίσουν όλα (και ας λείπεις)
να μου μιλάνε
ανοίγοντας
τις πιο ερωτικές που είχαμε προοπτικές.
Μέσα απ' το όνειρο σε συνάντησα. Μπορεί
και η απάτη ενός βραδιού να παραπλάνησε
τα λόγια μου, τα σταλμένα φιλιά. Πάντως
Γιορτινό είναι το σύμπαν, γιορτινό είναι
το ποιητικό μου μαρτύριο, γιορτινά
οι στίχοι μου πάνε,
σκαλί το σκαλί,
να πατήσουν
στην χώρα της πραγματικότητας
εκεί που θα διαβάζεις μία συλλαβή που θα 'ναι
η συλλαβή μου
και σιγανά θα ψιθυρίζεις του καημού τα νυν
και τα καθέκαστα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου