...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Αυγούστου 2016

Άσε μου τον εγωισμό της ηλιαχτίδας

Άσε μου τον εγωισμό της ηλιαχτίδας και ελέησέ με 
Με τα σχήματα που βρίθουν ομιλίες χρωμάτων, δέσε
Την σκέψη μου με το ήθος των λουλουδιών, φέρε με
Κοντά στα ειπωμένα που αγιάζουν, παιχνίδισε
Πάνω μου αστραπές και του Αυγούστου ψηφίδες- στην φλέβα
Του νερού, στην μετάληψη
Του πνεύματος που βοά στης μοναξιάς το καταφύγιο- ώρες
Που από την αγρύπνια γράφονται οι πιο βαθιοί ψαλμοί, και οι ενότητες
Συνθέτουν το χρυσίον
των επιφωνημάτων..

2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

"ώρες που από την αγρύπνια γράφονται οι πιο βαθιοί ψαλμοί"
Άγιες αυτές οι ώρες ...είναι το πνεύμα που εφορμά...

Καλημέρα Στρατή μου

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Ε ναι Ελένη μου,
Εσύ κι εγώ τις ξέρουμε καλύτερα αυτές τις ώρες.
Την καλημέρα μου.


Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου