...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

5 Ιανουαρίου 2017

Επίσκεψη στον θησαυρό της νύχτας…


Επίσκεψη στον θησαυρό της νύχτας, κρύο απόψε, ντύσου
με τα ζεστά πανωφόρια σου, χρονιάτικο ποίημα, θεοτικό, επουράνιο
συγκλίνει με την γεωμετρία των άστρων, όπου
η εξωστρέφεια και η αντίφαση
να κρατάς μυστικά και να σου φανερώνονται πάντα.

Ιδιωτεύω φαίνεται από πεποίθηση. Κολλάνε
άλλοι πια τα ένσημα μου. Εγώ
ό,τι εργατοώρες είχα τις δαπάνησα
για μια μπουκιά ονείρου και ενός στιμένου στίχου αίμα.

Επίσκεψη στον θησαυρό της νύχτας, πάλι αγρυπνώ,
φορώ τα άρβυλά μου, ανηφορίζω
κατά το συναίσθημα, να με πιστεύεις σ' ό,τι λέω.

Επίσκεψη στον θησαυρό της νύχτας, η σιωπή
είναι πάντα σιωπή, πουθενά δεν πιστεύω
πια,
όπως το θέλουν οι κρατούντες- πολλές πληροφορίες και να ζεις απληροφόρητος
σου επιβάλλουν.  
Μπερδεμένος απ' τα πολλά- τι όμορφα
όταν ανθίζανε τα λίγα! Βάζω απόψε το φεγγάρι προσκέφαλο, η νύχτα μεγαλώνει, ο θείος καπνός της
λερώνει τις στεγνές μου πεποιθήσεις, ντύσου
με το άστρο κι έλα να με βρεις, χάιδεψα
τον βασιλικό και μοσχοβόλησε, μείνε όπου είσαι-
προτού ν' αρχίσουν του θανάτου οι μουσικές..









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου