...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

4 Φεβρουαρίου 2017

Ας χαρώ έναν ύπνο μακαριστό,



 Ας χαρώ έναν ύπνο μακαριστό, μπολιασμένο
Ονείρων γύρη και πέταλα
Λουλουδιών που ντύνουν
Την οδό που απάγει στην ευτυχία 
της μοναξιάς-

ακόλουθος είμαι του φεγγαριού- ας επιστρέψει η χάρη μου
Όπου κι αν είσαι- σύντροφος 
μιας ζωής, της ζωής σου-

Λικνίζονται οι αποστασίες μου, λικνίζομαι 
ακολουθώντας τες, λιλιπούτειος τζογαδόρος
Μιας προσωπικής περιπέτειας- ναι

Λυπάμαι που δεν μπορώ να σε συναντήσω- αν και
Οι λέξεις μου σε φτάνουν, μακρινέ δέκτη
Του απώτατου ονείρου και της όμορφης 
αλληλεγγύης ..

                                                   Καλαμάτα 4 Φεβρουαρίου 2017 


2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Καλημέρα Στρατή μου
Ελπίζω να σε αντάμειψαν τα όνειρα
Ελπίζω τα πέπλα να μην ήταν βαριά

φιλί

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Ελένη μου ζω αντλώντας δύναμη από μια αισιόδοξη απαισιοδοξία, ιδού το παράδοξο, και προσπαθώ να μείνω μέσα σε μια ζωή που με κουράζει και με λυπεί..
Αλλά..
Κάνε κι αλλιώς…
Έγινε πικρός αυτός ο τόπος..
Ευτυχώς έχω τις λέξεις και με παρηγορούν..
Τα φιλιά μου..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου