...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

19 Απριλίου 2017

πήγα μια βόλτα στην παλιά μου γειτονιά...





ακούγονταν
ακόμα το πατίνι μου που έτρεχε στην κατηφόρα,
οι ζαβολιές μου μ' έκαναν 
μύθο, α τι ωραία 
φασαρία στα χωράφια με τις μαργαρίτες! 
λιακάδα επική, ποδήλατα 
που έλαμπαν στον χωματόδρομο κι όπως τα κουδουνάκια τους 
βαρούσαν 
τσούρμο που αφήνει στίγμα στο παντού-
ζούσε η κυρα Τασία ακόμα, το πρόσωπό της
εικόνα που δεν ξέχασα,  
της Καθαρής Δευτέρας αετοί, κρυφτό 
τα βράδια και ξυλίκι,
πού πήγε τώρα το σχολείο μου; η κυρα Αθηνά που μ' έμαθε
τις αλφαβήτες και τι έκανε ο μέγας Αχιλλέας; μνήμη μου
φύλαξε τα, αφουγκράσου στα βαθιά
των ουρανών- κάπου υπάρχουν όλες 
οι λατρείες μου, κάπου υπάρχει 
η Ευαγγελία μου, το πρώτο μας φιλί, κάπου υπάρχει
η ιστορία των ιστοριών μου, κάπου
θα υπάρξουμε κι εμείς απόντες 
μες σε χρόνο μέλλοντα, μ΄ένα τεκμήριο
καλής καρδιάς στην μισοξηλωμένη μας κωλότσεπη..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου