...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

12 Απριλίου 2017

Μεγάλης εβδομάδας καμώματα…





Ένας μαγνήτης φωτός που έλκει κάθε ύπαρξη που ομιλεί
φωνήεντα που σκιρτούν μες τον αέρα·
μια φρυκτωρία που διαδίδει το νόημα έως τα πέρατα της αστραπής,
μια γελαστή μέρα που λυσσάει για Άνοιξη, ένας μύθος
που ζητά να σαρκωθεί, μια πεμπτουσία
μυσταγωγών.
Στην γλάστρα ο δυόσμος και στο απόμερο παρτέρι
οι πασχαλιές που λεβεντώθηκαν.
Ω στάξε μύρο 'πα στα λαβωμένα σώματα των αμαζόνων!
Θα κλάψει το φεγγάρι απόψε πάνω στον τάφο μου!


2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Θεωρίες ψυχών που σεργιανούν στο σκοτάδι, αφιερωμένες
σε θρησκείες που στριμώχνουν το φως, ...ΣΠ

...θρησκείες που στριμώχνουν το φως,

!!!

Πόσο αληθινό, Φίλε μου!
...κι εμείς, όλοι, δεν εννοούμε να πλησιάσουμε τη φλόγα του κεριού.

Χρόνια σας πολλά
Πάντα με την αγάπη μας,
Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Καλήν Ανάσταση εύχομαι και να είσαστε καλά! Περιμένω κι εγώ πώς και πώς να μην δουλεύω για να ξεκουραστώ…
Να διαβάσω, να γράψω..
Πολύ σκληρά με ταλαιπώρησε ο χειμώνας.
Τα χαιρετίσματα μου στον Δημήτρη. Φιλιά!



Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου