...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Αυγούστου 2017

Και να είναι ευτυχία και που μόνο υπάρχεις..

Εντύπωση μου κάνουν τα στρουθία καλή     και να μαίνεται Αύγουστος      κι Ιούνιος Ιούλιος     ante portas    όλα καθέκαστα.
Σχηματίζω αμετάθετες παρομοιώσεις των νεφών      ροδαλά υφίστανται οι νεφελοκοκκυγίες     ελληνικό νησί που άδει,    ελληνικό ορμέμφυτο     σπουδαιώνει τις έννοιες και γίνονται     τα απλά τιμαλφή.
Κορίτσι που σε συνάντησα για να με σημαδέψεις και να μην σ’ αποκτήσω
Κορίτσι που η μοίρα έτσι μας χώρισε
Θ’ ανταμωθούμε την νύχτα κάτω απ’ το λειψό φεγγάρι
Για να σου πάρω το δονούμενο καυτό σου φιλί.
Ξέρω τις πίκρες σου κι ο πόνος σου δικός μου ατσάλινος είναι
Μοιράσου το βάρος του με την δική μου καρδιά
Κρατώ το χέρι σου σαν νοερά να σμίγουν οι ζωές μας που χωρίστηκαν τόσο
Όσο εκείνα που τα ενώνεις και σε φόβισαν μοιραία τα ανθρώπινα.
Εντύπωση μου κάνουν τα στρουθία καλή
Και να μαίνεται το Αναπάντεχο και το κακό που μας βρίσκει και δεν μας αφήνει
Αύγουστος κλείνει ερμητικά τα μάτια και του έρωτα οι νίκες είναι απαρασάλευτες επιταγές
Όλα καθέκαστα
Και να είναι ευτυχία και που μόνο υπάρχεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου