...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Αυγούστου 2017

Παραμυθοποίησα για σένα το σύμπαν…


Σκοτεινή καταιγίδα των ημερών
Για ένα φως όλα τα ‘δωσα..
Για να με κάνει η αστραπή σύντροφό της
Και να πατήσω πάνω στα νερά
Ψαύοντας, απ’ όπου είναι βολετό, το αιώνιο.



Παραμυθοποίησα το σύμπαν
Εκεί που σε βρήκα και με βρήκες
Χωριατοπούλα της αυθεντικότητας, κόρη μου λυρική
Που κινούν από σένα οι σθεναρές σκέψεις και απιστεύτου
Δύναμης ζώνονται οι πολεμιστές μου τα άρματα..


Έτσι μια Κυριακή που ομολόγησα τα κρίματά μου
Κι ο ήλιος ψηλότερα από συνήθως σηκώθηκε
Πεταλούδα γαλάζια, οικουμενικό μου τραγούδι
Στην φαντασία με γέννησες και στην ουτοπία με έθρεψες
Νεράιδα απριλιάτικων σεβασμών!

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Γεώτρηση στην Ψυχή των αναγνώσεων η φράση αυτή:

"Παραμυθοποίησα για σένα το σύμπαν…"

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

πολλαπλά σου ανήκει!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου