...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

1 Ιανουαρίου 2018

Με Νου!



Καλή Χρονιά σε όσους γιορτάζουν σήμερα, καλή χρονιά σε όλον τον κόσμο, ας είναι ειρηνική και ας αφήσει περιθώρια να δούμε τους λαούς να προκόβουν· πολλούς πολέμους ανάψαμε στον πλανήτη μας και θα καούμε όλοι κάποτε από αυτό· μακάρι να μπορέσουμε να αντισταθούμε στις ορέξεις των μεγάλων Ταμείων· ας μας ενώσει ο Νους!
Ας δούμε τα παιδιά να μεγαλώνουν και τις θρησκείες να παίζουν τον ρόλο που θα έπρεπε να παίζουν. Το υψωμένο σπαθί οδηγεί σε μάχες απ’ τις οποίες όλοι χαμένοι θα βγαίνουν.
Με Νου!- γιατί η Καρδιά, νομίζω και εύχομαι, στον καθένα μας περισσεύει..
Καλή χρονιά!


5 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Καλή χρονιά Στρατή μου με υγεία
και γαλήνη ψυχής

Σε φιλώ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Καλή χρονιά Ελένη μου- με λιγότερες πίκρες!
Όσο κι αν χανόμαστε, πάλι θα βρισκόμαστε.
Γιατί οι παλιοί αγαπημένοι δεν ξεχνιούνται..

~reflection~ είπε...

ΖΕΝικά ας ζήσουμε, όπου ο Νους ταυτίζεται με την Καρδιά και κάθε σκέψη βρίθει από την Αγάπη που αναβλύζει από τον κόκκινο παλμό της.

Ευτυχισμένη και Δημιουργική Χρονιά, Στρατή..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Είμαστε για να είμαστε Κάκια μου!
Πολύ σας αγαπώ και σένα και την Ελένη γιατί είστε μια Έκφραση που φωταγωγεί το Εγώ μου.
Μου δίνει συνειδητότητα και ειρμό:
Σαν να είμαι μια σκέψη που θέλει βοήθεια για να ξεδιπλωθεί.
Σας ευχαριστώ!

Liza Giannouri είπε...

Ευτυχισμένη Χρονιά Σρατή!
Με υγεία,δύναμη,αγάπη και δημιουργία!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου